تونو تایمز

ساخت وبلاگ

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از برترین خودرو سازی های جهان یعنی کیا موتورز در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در زمینه یکی از بهترین خودرو های آن یعنی سورنتو در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را درمورد لوازم یدکی کیا نیز به شما بگوییم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید. 

کیا موتورز

کیا موتورز به کره‌ای: (기아자동차) شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد. شرکت خودرو سازی کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است .

کیا به بازﺍر خودروهای خانوﺍدگی، تا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، وﺍرد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدﺍن بود، در سال 1999 ﺍرﺍئه شد. ﺍین خودرو ﺍندﺍزه مشابهی با فورد موندئو دﺍشت، ﺍما در هنگام ارائه ﺁن به بازﺍر ﺍز نظر ﺍندﺍزه، کوچکتر فورد فوکوس بود. ﺍین خودرو دﺍرﺍی تزئینات دﺍخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح باﻻی تجهیزﺍت بود، ﺍما جذﺍبیت کمتری برﺍی بازارهای جهانی دﺍشت.

کیا موتورز آمریکا بازوی فروش، بازﺍریابی و توزیع محصولات شرکت کیا موتورز، در ﺍیاﻻت متحده ﺍست. این شعبه از شرکت کیا، طیف کاملی ﺍز خطوط تولید محصوﻻت خود رﺍ، ﺍز طریق شبکه‌ای از 640 نمایندگی فروش در ﺍیاﻻت متحده عرضه می‌کند. در سال 2008 کیا موتورز آمریکا، رکورد فروش خود رﺍ برﺍی چهاردهمین سال متوﺍلی، در رشد سهم بازﺍر در ﺍیاﻻت متحده شکست.

شرکت کیاموتورز پس از آغاز فعالیت خود در سال 1944 به عنوان یک کارگاه تولیدی قطعات دست ساز دوچرخه واقع در حومه شهر سئول کره جنوبی، در شش دهه گذشته توانسته‌است به عنوان نیروی محرکه وسیله نقلیه موتوری کره‌ای با ادعای «تولید اولین اتومبیل کشور» همچنین «صادرات اولین اتومبیل از کره» پدیدار شود.نام «کیا» برخاسته ﺍز نامی چینی-کرهﺍی ﺍست که شامل کلمه «کی» (برﺁمدن) و «ﺁ» (به معنای ﺁسیا) ﺍست. بهﺍختصار نام ﺍین شرکت معنای «برﺁمده ﺍز ﺁسیا» رﺍ ﺍلقا می‌کند.

سورنتو 

نسل سوم ماشین سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود که وارد بازارهای ایران شد. نه تنها زا آن زمان، که از لحظه رونمایی از این ماشین، ایرانیان زیادی در سودای خرید این ماشین بودند و خیلی ها نیز موفق به وارد کردن و خرید آن شدند. اما بعد زا این نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحی و تولید مدل 2017 و جدید سورنتو بودیم. شرکت اطلس موتور به عنوان نماینده رسمی کیا موتورز در کشور از همان ابتدای رونمایی از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و برای وارد کردن آن نیز تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه….

اطلس موتور موفق شد مجوزهای واردات سورنتو 2018 را بگیرد و تعداد از آن ها را وارد کشور کرد. پس از اینکه ماشین ها وارد گمرک شدند، دولت تصمیم عجیبی گرفت و در یک اقدام عجیب سایت فروش اینترنتای یا درخواست خرید ماشین را بست. از آن زمان بود که سورنتوهای جدید شرکت اطلس موتور به همراه سایر ماشین های وارداتی به گمرک برای یک مدت طولانی در گمرک زندانی شدند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کیا موتورز و یکی از بهترین خودرو های آ« یعنی سورنتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد تهیه لوازم یدکی خودرو کره ای خود را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.

 
تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 145 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 2:14

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کامپوزیت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید. 

کامپوزیت و ونیر کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت‌ های دندانی نوعی مواد صناعی رزینی یا به عبارت دیگر پرکننده‌ های دندانپزشکی بر پایه رزین هستند. آن ها گروهی از رزین ‌های مصنوعی هستند که در دندان پزشکی به عنوان ماده مستحکم‌ کننده، پرکننده و یا حتی چسب استفاده می‌ شوند. این مواد کاربردی دارای خواص مطلوبی هستند که با توجه به ویژگی ‌های خاص حفره دندانی بیمار می‌ توانند استفاده شوند.

دلیل استفاده از کامپوزیت در دندانپزشکی (در وهله اول) همرنگ بودن دندان و استحکام قابل توجه آن است. این ماده طوری ساخته شده که به خوبی و بهتر از مواد دیگر به دندان متصل می شود و تا حدی نیز ویژگی های مینای دندان را تقلید می کند.

باندینگ دندان 

باندینگ دندان فرآیند ترمیم یا زیباسازی دندان با کمک مواد دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان است. باندینگ در اصل یک تکنیک است. در این تکنیک بخشی از دندان که آسیب دیده تمیز می شود، سپس ماده ای به نام اسید اچ به آن بخش اعمال می شود. این اسید مینای دندان را از حالت صافی در آورده و کمی خشن می کند سپس کامپوزیت دندان به روی آن زده می شود تا به راحتی به مینای دندان متصل شود. در نهایت کامپوزیت با کمک نور سخت می شود.

اینله و انله 

اینله و انله دو نوع روش ترمیم دندان های آسیاب یا خلفی هستند که به هر دلیلی آسیب زیادی دیده باشند. زمانی که نتوان با روش معمولی (پر کردن)، پوسیدگی های وسیع این دندان ها را ترمیم کرد، از اینله و انله استفاده می کنیم.

اینله و انله از مواد مختلفی ساخته می شوند ولی معمول است که از کامپوزیت دندان به جهت زیبایی و همرنگ بودن دندان بیشتر استفاده شود. آمالگام، سرامیک، طلا، زیرکونیا و … سایر موادی هستند که برای ساخت اینله و انله نیز کاربرد دارند.

پر کردن دندان 

رایجترین کاربرد کامپوزیت دندان، پر کردن دندان های آسیب دیده یا دچار پوسیدگی است. اغلب افراد دست کم یکبار دندان خود را پر کرده اند و جنس اغلب پر کردگی ها از آمالگام، کامپوزیت، طلا با سرامیک است.

پر کردن دندان با کامپوزیت این روزها بسیار پرطرفدار شده زیرا از نظر زیبایی بسیار شبیه به دندان های واقعی خودمان هستند و دوام نسبتا خوبی نیز دارند. از کامپوزیت اغلب برای پر کردن دندان های جلویی استفاده می شود اما در صورت تمایل می توان دندان های خلفی را نیز با این مواد پر کرد.

سخن پایانی 

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه کامپوزیت دندان و همه چیز در مورد آن را به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 
تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 154 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 2:11

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتباط چاقی و سرطان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اینکه چه عواملی در چاقی باعث می‌شنود تا ما دچار سرطان شویم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید. 

ارتباط بین چاقی و سرطان 

در خصوص ارتباط بین چاقی و سرطان تاکنون مطالعات زیادی صورت گرفته است. تحقیقات نشان می دهند که چربی بیش از اندازه در بدن خطر ابتلا به سرطان های متعدد مثل سرطان مری، معده، کبد، کلیه و سرطان های بسیار دیگر را افزایش می هد.

آنچه که کاملا مشخص نیست این است که چاقی مفرط دقیقا چگونه باعث افزایش این خطر می شود. متخصصین معتقدند که التهاب ناشی از چربی احشایی (چربی که اندام های حیاتی را احاطه می کند) مقصر اصلی افزایش خطر ابتلا به سرطان در افراد بیش از اندازه چاق است. چربی احشایی اضافه باعث اختلال در پروسه های خاص بدن شامل مدیریت هورمون هایی مثل انسولین و استروژن می شود.

سرطان آدنوکارسینومای مری چیست؟

داشتن وزن اضافی احتمال ابتلا به نوع خاصی از سرطان مری به نام آدنوکارسینومای مری (esophageal adenocarcinoma) را دو برابر می کند. این بیماری در سلول های گلو شروع شده و باعث تولید مخاط و مایعات دیگری می شود. رفلاکس معده و حرکت اسید معده به سمت مری از دیگر عوارض این بیماری است و رفلاکس معده در افراد چاق بیش از دیگران اتفاق می افتد.

سایر سرطان ها 

احتمال ابتلا به سرطان کبد در افراد چاق دو برابر بیشتر از کسانی است که وزن متعادلی دارند. علاوه بر این، ارتباط میان چاقی و سرطان کبد در مردان بیشتر از زنان است و مردان چاق نسبت به زنانی با همین شرایط، به احتمال بیشتری به سرطان کبد مبتلا می شوند. محققان به سایر دلایل ابتلا به سرطان کبد به عنوان جزئیاتی از رابطه ی آن با اضافه وزن نگاه می کنند. عفونت های ویروسی کبد مانند سیروز یا زخم در کبد که بر اثر هپاتیت یا مصرف بیش از حد الکل ایجاد شده هم می توانند منجر به سرطان کبد شود. التهاب ناشی از این موارد، درست مانند التهاب ناشی از اضافه وزن خواهد بود. در تمامی این موارد، التهاب به گونه ای است که منجر به رشد سرطانی سلول های کبد می شود.

اضافه وزن در یک خانم، احتمال ابتلا به سرطان سینه را در وی بالا می برد اما این اتفاق بعد از یائسگی رخ می دهد. خانم های یائسه ای که چاق هستند، حدود ۴۰-۲۰ درصد احتمال بیشتری برای ابتلا به سرطان سینه دارند و هرچه BMI فرد بیشتر باشد، این احتمال قوی تر می شود. بافت های چربی باعث ترشح استروژن می شوند؛ بعد از یائسگی، این بافت ها تبدیل به اصلی ترین منبع هورمون در یک زن می شود. اما استروژن به تشدید احتمال ابتلا به سرطان سینه کمک می کند و هرچقدر چربی بدن زن بیشتر باشد، خطر بروز سرطان سینه بیشتر خواهد شد.

کسانی که از اضافه وزن خود رنج می برند، دو برابر بیشتر از افراد با وزن نرمال در معرض سرطان بالای معده (gastric cardio cancer) هستند. در این نوع سرطان، قسمت بالای معده که نزدیک ترین قسمت به مری است، به بیماری آلوده می شود.

سخن نهایی 

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتباط چاقی و سرطان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با یک جراح لاغری در این زمینه مشورت کنید. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. 

 

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 161 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 2:07

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی نامرئی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

ارتودنسی نامرئی 

همانطور که احتمالاً خودتان هم می‌دانید، یک متخصص ارتودنسی، سوای از اینکه دانش بسیار زیادی برای برطرف کردن ناهماهنگی‌های دندانی و فکی دارد، برای اینکه بتواند دندان‌ها را ردیف، تراز و منظم کند از دستگاه‌های ارتودنسی کمک می‌گیرد.

این دستگاه‌ها را معمولاً بر اساس شکل و ظاهر و یا نحوه درمان دسته بندی می کنند. یعنی ما چند دسته بندی مختلف برای دستگاه های ارتودنسی داریم. مثلا ثابت یا متحرک بودن دستگاه‌ها، یک مدل دسته‌بندی رایج در دنیای ارتودنسی است. در این نوع نامگذاری (یا دسته بندی)، به استفاده از دستگاه‌هایی که در تمام طول درمان به دندان‌ها می‌چسپند، “ارتودنسی ثابت” و به استفاده از دستگاه‌های متحرک با قابلیت جابجایی نیز، “ارتودنسی متحرک” گفته می‌شود.

یک زمانی هم هست که دستگاه‌ها را بر اساس قابل توجه بودن یا نبودن (نامرئی بودن یا نبودن) دسته‌بندی می‌کنند. در این مدل دسته بندی، به استفاده از دستگاه‌هایی که حین درمان قابل مشاهده هستند و دیگران به راحتی متوجه می‌شوند شما ارتودنسی کرده‌اید، “ارتودنسی مرئی” و به استفاده از دستگاه‌هایی که به سختی قابل مشاهده هستند، “ارتودنسی نامرئی” گفته می‌شود. در واقع در ارتودنسی نامرئی دستگاه هایی که برای صاف و منظم کردند دندان های شما استفاده می شوند چندان قابل توجه و در چشم نیستند گویی که اصلا که اصلا وجود ندارند.

منظر از ارتودنسی نامرئی چیست؟

در تمام دنیا زمانی که صحبت از ارتودنسی نامرئی می‌شود، معمولا منظور استفاده از پلاک‌های شفاف ارتودنسی است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این دستگاه در اصل نوعی قالب دندانی است که می‌تواند روی دندان ها سوار شده و به منظم شدن آن ها کمک کند.

بنابراین اجازه دهید از اینجا به بعد، بیشتر از پلاک های شفاف و نامرئی صحبت می کنیم. به این پلاک ها در اصطلاح ارتودنسی، الاینر یا تراز کننده دندان شفاف اطلاق می شود. یعنی به تمام این پلاک ها، صرف نظر از برند و لابراتوار سازنده، الاینر گفته می شود که با کمک جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و  با اسکن 3 بعدی ساخته می شوند. (این تکنولوژی اکنون در کلینیک های دکتر درویش پور وجود دارد و ارتودنسی نامرئی و متحرک مراجعانمان با آن انجام می شود.)

سخن نهایی 

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی نامرئی و همه چیز درمورد آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 
تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 168 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 2:03

ما امروز در این مطلب قصد درایم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را درمورد هزینه ارتودنسی ارزان در اختیار شما دوستان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید. 

هزینه ارتودنسی در سال 1400

در این جدول تمام هزینه های مربوط به درمان های ارتودنسی درج شده است. البته به این نکته توجه کنید که برآورد دقیق قیمت درمان تنها با معاینه حضوری امکانپذیر است و نه تنها جدول زیر که تمام هزینه های که در اینترنت درج شده هزینه های حدودی هستند.

عوامل زیادی روی تعرفه ارتودنسی تاثیر میگذارند اما ما سعی کرده ایم که از میان این عوامل 8 مورد که تاثیر بیشتری بر هزینه ها دارند را توضیح دهیم. این 8 عامل عبارتند از:

  1. نیاز  به کشیدن یا نکشیدن دندان

  2. تجربه و مهارت متخصص

  3. روش درمان

  4. نوع مشکل

  5. سن و سال

  6. شدت مشکل

  7. مدت زمان درمان

  8. موقعیت و محل درمان شما

ما به والدین توصیه می کنیم که کودکان را از سن 6 تا 8 سالگی به نزد متخصص ارتودنسی ببرند تا تحت معاینه قرار بگیرند. اگر در این سن مشخص شود مشکل نامرتبی دندانی وجود دارد و یا ممکن است در آینده ناهنجاری فکی ایجاد شود سریعاً درمان اولیه به منظور پیشگیری یا متوقف کردن مشکل شروع می شود.

درمان اولیه می تواند با هزینه بسیار پایین تر از بروز مشکلات و ناهنجاری ها در آینده پیشگیری کند و زندگی بهتری را برای فرزندان در آینده به وجود بیاورد. اگر مشکلات به موقع برطرف نشوند احتمالا کودک در آینده با مشکلات سلامت دهان و دندان روبرو خواهد شد. به جز کاهش اعتماد به نفس و مشکلات متنوع دهان و دندان مانند پوسیدگی های مکرر، هزینه های دندانپزشکی کودکان نیز بیشتر می شود.

درمورد دندانپزشکی با لیزر بیشتر بدانید.

اما اگر در سنین پایین درمان ارتودنسی شروع شود نه تنها هزینه ارتودنسی کاهش میابد بلکه از پرداخت هزینه های احتمالی در آینده خود را مصون خواهید کرد. سوای از این موضوع، به طور کلی قیمت ارتودنسی دندان در کودکان کمتر از هزینه ارتودنسی در بزرگسالان است.

لزوما هر کسی که به نزد یک متخصص ارتودنسی مراجعه می کند مشکلات انچنانی ندارد. مثلا قرار نیست که یکی از فک هایش نسبت به دیگری جلو یا عقب باشد. گاهی اوقات ممکن است یک یا چند دندان کوتاه تر از سایر دندان ها باشند و یا بین دندان ها مقدار کمی فاصله وجود دارد. هزینه ارتودنسی در این موارد معمولا کمتر است زیرا مشکل جزئی است. اما اگر فک ها ناتراز باشند معمولا قیمت ارتودنسی بیشتر می شود.

همه چیز را درمورد دندان درد و روش های خانگی درمان آن بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان و عوامل موثر بر تعیین هزینه های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. 

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/

 
تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 166 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 1:51

همانطور که می‌دانید و قبلا نیز به آن اشاره کرده بودیم، کامپوزیت یکی از پرکاربرد ترین و مشهور ترین مواد در دندانپزشکی است که امروزه در هر کلینیک دندانپزشکی به راحتی یافت می‌شود. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کامپوزیت های دندانی و روش های ترمیم دندان به کمک آن را به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت یکی از روشهای لمینت کردن دندان می باشد. برای ترمیم کردن دندان ها از طریق لمینت دو روش وجود دارد:

در این مقاله به ترمیم دندان با کامپوزیت می پردازیم. لمینت یا رزین های کامپوزیتی در چند سال اخیر به اولین انتخاب عموم مردم برای ترمیم کردن دندان هایشان تبدیل شده که محبوبیت بسیار زیادی هم در بین عموم پیدا کرده است.

رزین کامپوزیت

پر کردن با کامپوزیت، درمانی است که برای ترمیم دندان پوسیده به کار می رود در این نوع روش از رزین کامپوزیتی برای سلامت دهان و دندان استفاده می شود. رزین کامپوزیت، ماده‌ای است که از مخلوطی از مواد مختلف تشکیل شده است که شامل شیشه و پلاستیک های ظریف می شود. این نوع پر کردن جایگزینی برای درمان سنتی پوسیدگی دندان هم می باشد.کامپوزیت ماده‌ای به رنگ دندان است که روی دندان شما را می پوشاند و بیشتر برای دندانهای جلویی به کار می‌آید.

به این صورت که ابتدا پزشک درمان پوسیدگی را برایتان انجام می دهد و داخل دندان را پر می کند. پس از آن شما برای اینکه زیبایی دندان خود را از دست ندهید می‌توانید از یک روکش کامپوزیت برای آنها استفاده کنید که این باعث می شود ساختار طبیعی دندان شما از بین نرود و زیبایی خودش را در عین مراقبت بیش از حد، حفظ کند.

مراحل ترمیم دندان به کمک کامپوزیت

ترمیم کردن دندان به روش کامپوزیت شامل چند مرحله می شود که باید آن ها را به ترتیب انجام داد.

مرحله اول مشاوره و معاینه فک و دندان ها توسط متخصص دندانپزشکی می باشد. پس از بررسی دندان توسط دندانپزشک یک نسخه برایتان می نویسد که شامل یک عکس دیجیتالی سه بعدی از دندان هایتان می باشد.

در مرحله بعدی پس از اینکه که عکس آماده شد پزشک آن را مشاهده می‌کند و پس از بررسی شروع به کار ترمیم دندان با کامپوزیت می کند.پزشک ابتدا قبل از هرکاری دندان های شما را تراش می دهد تا از هم جدا شوند. بعد از تراش دادن دندان ها توسط دندانپزشک، ماده کامپوزیت روی دندان شما آغشته می شود. همانطور که گفته شد کامپوزیت یک ماده شفاف و شیشه ای می باشد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در زمینه ونیر کامپوزیت دندان و ترمیم دندان ها به کمک آن را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 20:35

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد ارتودنسی بدانید.

ارتودنسی چیست؟

با توجه به افزایش آگاهی مردم در خصوص سلامتی دهان و دندان و فرهنگ سازی‌های گسترده‌ای که دندانپزشکان طی چند سال اخیر انجام داده‌اند، احتمالا تاکنون بارها درباره ارتودنسی دندان و ضرورت انجام آن، چیزهایی شنیده‌اید و تا حدی با آن آشنا هستید.

ارتودنسی دندان یا (ارتودنتیکس) (Orthodontics) یعنی علم، دانش و مهارت اصلاح دو مشکل نامنظمی یا ناهماهنگی دندان‌ها + روابط نادرست و غیر طبیعی بین فکی. به عبارتی هر زمان دندان‌ها و فک‌ها هماهنگی، نظم و تراز طبیعی خود را از دست دهند، یک متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست وارد عمل شده و با روش‌های مختلفی، اقدام به اصلاح، منظم و هماهنگ کردن آن‌ها می‌کند.

در نبود ارتودنسی

به طور کلی انجام ندادن درمان ارتودنسی دندان و یا به تاخیر انداختن آن می تواند یک سری عوارض به همراه داشته باشد که در ویدئوی زیر دکتر درویش پور در خصوص این عوارض توضیحاتی ارائه می دهند.

طبق تجربه عرض می‌کنیم که از بین بیمارانِ مراجع به مطب‌های ما، هیچ دو نفری عیناً یک مشکل با جزئیات و مشخصات یکسان ندارند. بنابراین روش و مراحل درمان برای تمامی بیماران یکسان نیست. با این وجود تعدادی مرحله مشترک وجود دارد که همه بیماران آن ها را در طول درمان طی می کنند. برای آشنایی با 8 مرحله ارتودنسی دندان ادامه مقاله را بخوانید.

پس از معاینه برای اغلب بیماران، فرآیند قالبگیری دندان داریم. اینکار را مخصوصاً برای بیمارانی که قصد انجام ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف دارند حتما انجام می دهیم. هدف از اینکار ساخت پلاک ارتودنسی یا پیش بینی مسیر پیشرفت درمان است. در واقع، ما با اینکار می‌خواهیم ببینم دندان‌های شما باید چطور حرکت کنند تا به حالت صاف و منظم برسند و برای اینکار چقدر زمان مورد نیاز است.

دستگاه‌های ارتودنسی دندان، معمولا دو گروه هستند. (گروه اول، دستگاه‌های ارتودنسی ثابت و دسته دوم ارتودنسی متحرک هستند). ما این دو گروه (یا دو نوع روش درمان) را در مقالاتی به صورت جداگانه توضیح داده‌ایم. و شما می‌توانید با کلیک روی لینک‌ها، به صفحه توضیحات هر کدام مراجعه کنید.

یک سری وسیله و ابزار وجود دارند که ما برای منظم کردن دندان‌های شما، از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به این وسایل معمولاً “دستگاه ارتودنسی” گفته می‌شود. شفاف بگوییم که بدون این دستگاه‌ها، ما عملاً نمی‌توانیم دندان‌های شما را منظم و مرتب کرده، یا تغییری در موقعیت آن‌ها ایجاد کنیم.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمامی سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در مورد ارتودنسی دندان در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 20:32

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از اصلی ترین قطعات کیا و هیوندای یعنی جعبه فیوز داخل اتاق و یکی از بهترین خودرو های هیوندای یعنی هیوندا سانتافه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای  این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم.

جعبه فیوز داخل اتاق و هیوندای سانتافه

جعبه فیوز در واقعا جعبه ای است که فیوزها و رله های (کلیدهای الکتریکی سریع) یک سیستم الکتریکی را در خود جای داده است. در کاربردهای خودرو معمولاً یک جعبه فیوز اولیه (که شامل موتور ولتاژ بالا و فیوزها و رله ها است) به همراه جعبه فیوز ثانویه که حاوی فیوزها و رله ها به لوازم جانبی است وجود دارد. اکثر وسایل نقلیه همچنین دارای جعبه فیوز داخل اتاق یا صندوق خودرو هستند که معمولاً در سمت راننده تعبیه میشود. این جعبه وظیفه کنترل بخش های داخلی اتاق را دارد.

یكی از اولین علائم خرابی جعبه فیوز پریدن مکرر فیوزها است. اگر جعبه فیوز هر نوع مشکلی در خصوص  مسائل مربوط به سیم کشی داشته باشد، ممکن است باعث شود که فیوزها به طور مکرر بپرند و بسوزند. وسیله نقلیه ممکن است بدون هیچ دلیل مشخص یک فیوز خاص را بپراند و ممکن است حتی چندین فیوز به همین شکل بپرند. در چنین شرایطی جعبه فیوز ممکن است جدا شده و کاملا حذف شود. پس از اینکار نوبت به تعویض و خرید یک جعبه فیوز میرسد.

یکی دیگر از علائم جعبه فیوز داخل اتاق شل شدن یا افتادن فیوز یا فیوزها است. اگر هرکدام از فیوزها از بین بروند یا به شل شوند، این ممکن است نشانه آسیب برخی از پایانه های پانل باشد. یک ترمینال آسیب دیده با یک فیوز سست ممکن است باعث ایجاد مشکلات الکتریکی از جمله افت ناگهانی و یا متناوب برق در برخی لوازم جانبی خودرو یا چراغ  ها شود.

هیوندای سانتافه

ماشین سانتافه که در انگلیسی به Hyundai Santa Fe شهرت دارد یکی از محصولات خوب هیوندای است. ایده اولیه این خودرو در اصل برای همتراز شدن هیوندای با خودروهایی مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتیاک Aztek بود. هیوندای برای رقابت با این خودروها در سطح جهانی یک نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهی بازار جهانی کرد. نام این خودرو از نام یکی از شهرهای نیومکزیکو به نام سانتافه انتخاب شده است. این خودرو از محبوب ترین ماشین های خانواده در آمریکا و جهان است.

هیوندای سانتافه جدید جزء بهترین خودروهای شاسی بلند در جهان است. مدل 2020 این ماشین دارای فضای داخلی راحت ، ویژگی های فنی فراوان ، صرفه جویی در سوخت مناسب و همچنین سواری متعادل است. در بخش های بعدی با ویژگی های این خودرو و در خصخصویات خاص لوازم یدکی هیوندای سانتافه آشنا میشوید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جعبه فیوز داخل اتاق و هیوندای سانتافه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد تهیه لوازم یدکی خودرو کره ای خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 20:30

عمل اسلیو معده یکی از جراحی های تخصصی است که برای لاغر شدن استفاده می‌شود. بسیاری از خانم ها این سوال برایشان پیش می‌آید که آیا با وجود عمل اسلیو و بعد از آن می‌توانند بارداری را تجربه کنند یا خیر . ام امروز در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه به شما بدهیم و همه چیز را به شما عزیزان بگوییم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای سلامت و آینده خود بگیرید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بارداری و اسلیو

در دنیای امروز، چاقی در سرتاسر جهان و ایران مشکلی ناراحت کننده محسوب می شود. از علل عمده آن می توان به پرخوری، سبک نادرست غذا خوردن، عدم فعالیت، وراثت، کم کاری تیروئید، سن، بارداری و کمبود خواب اشاره کرد. با ما همراه باشید.راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد که اسلیو معده یکی از آن راه ها است. این عمل بخاطر دائمی بودن، در سالهای اخیر توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.در اینجا قصد داریم شما را با عمل اسلیو معده آشنا کرده و توضیحاتی را در خصوص آن ارائه کنیم. همچنین در خصوص ارتباط عمل اسلیو معده و حاملگی نیز توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

عمل جراحی اسلیو

در جراحی اسلیو، بیش از نیمی از معده یعنی چیزی حدود ۸۰ درصد از آن برش خورده و برداشته می شود. این امر سبب می گردد که از اشتهای بیمار کاسته شده و بیمار شدیداً اشتهای خود را از دست بدهد. این از دست رفتن اشتها، موجب کاهش وزن شده و فرد دیگر دچار اضافه وزن نخواهد گردید.

بخشی از معده که برش زده می شود فوندوس نام دارد و عامل تولید هورمون گرلین است. این هورمون مهم ترین فاکتور در چاقی بوده و عدم وجود آن، سبب از بین رفتن چاقی می شود.در اسلیو معده، بخشی از معده برای جذب کمتر مواد غذایی خارج شده و معده همانند لوله باریکی می شود که شباهت زیادی به موز دارد.

عوارض اسلیو معده

الازم به ذکر است که احساس درد در روزهای اول می تواند در افراد مشاهده شود که شدت و ضعف آن بستگی به آستانه تحمل درد افراد دارد. از دیگر موارد می توان به تهوع، استفراغ، سوزش معده به مدت ۱ الی ۳ ماه اشاره کرد.تجربه رسیدن به وزن ایده آل، احساس فوق العاده ای را در فرد ایجاد می کند.  پس از انجام عمل برای دست یابی به نتیجه موفق، باید ورزش و رژیم غذایی سالم را رعایت کرد.دوره نقاهت ۲–۳ هفته است و ۴-۶ ماه بعد از این عمل نباید ورزش سنگین انجام داد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اسلیو معده و بارداری پس از آن را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. اگر واقعا این سوال در ذهن شما بوده و هنوز هم هست به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با یک جراح اسلیو در این زمینه مشورت کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

 

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 20:26

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در زمینه کلینیک دندانپزشکی و ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد دارید تا بدانید که یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

یک کلینیک دندانپزشکی و ویژگی های آن

کلینیک دندانپزشکی مکانی است که شما می‌توانید در آنجا تمام مشکلات دهان و دندان و فک های خود را برطرف کنید. این مشکلات می‌تواند شامل عصب کشی، کاشت ایمپلنت، کشیدن دندان، اصلاح طرح لبخند، ارتودنسی، لمینت و کامپوزیت و هزاران کار دیگر که به دندانپزشکی ربط دارد باشد.

همچنین دقت داشته باشید که کلینیک دندانپزشکی جایی است که برای هر یک از خدمات دندانپزشکی، یک متخصص مجرب حضور داشته باشد.

یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید معیار های نامبرده شده در زیر را داشته باشد تا ما بتوانیم به آن کلینیک اطمینان کامل را داشته باشیم و به عنوان یک کلینیک خوب به دیگران، آن را معرفی کنیم. از جمله این معیار ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت جغرافیایی و تعیین آن برای بیمار بستگی به خواسته و یا مشکل او دارد. بدون شک برای پیدا کردن یک مطب و یا کلینیک دندانپزشکی برای انجام کار های غیر اورژانسی، مانند ترمیم و زیبایی دهان و دندان باید به دنبال بهترین کلینیک شهر خود بگردید.

در هر شغل و هر صنفی، این موضوع می‌تواند بالاترین اهمیت را داشته باشد. برای مثال شما اگر بخواهید ماشین خود را نزد یک مکانیک ببرید، پیش کسی می‌برید که آشنا، فامیل و یا دوستان شما از او تعریف کرده باشند. ارزیابی میزان رضایت مراجعین یک کلینیک می‌تواند در تعیین یک کلینیک دندانپزشکی خوب بسیار حائز اهمیت باشد.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که یک دندانپزشک عمومی قادر به انجام دادن همه کاری برای دندان های ما هست، اما صد در صد در اشتباه هستند. یک دندانپزشک عمومی تنها از پس انجام کار های عمومی دندانپزشکی مانند، پرکردن دندان و… بر می‌آیند.

قطعا شما نیز مانند بسیاری از افراد، رفتار با ارباب رجوع برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. رفتار محترمانه پرسنل یک کلینیک با بیماران می‌تواند یکی از موثر ترین عوامل برای انتخاب یک کلینیک به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شهر باشد.

در واقع در کشور ما، کلینیک ها و پلی کلینیک ها را با نام درمانگاه می‌شناسند. درمانگاه یک محیط درمانی است که در آن به پذیرش و معالجع بیماران به صورت سرپایی می‌پردازند. یک درمانگاه شبانه روزی تفاوتش با سایر درمانگاه ها این است که، بیمار می‌تواند برای مدت 24 ساعت آنجا بستری باشد. در کشور ما، در اکثر شهر ها کلینیک های شبانه روزی برای معالجع بیمار ها وجود دارد که بسته به جمعیت آن شهر، تعداد این کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی کم یا زیاد می‌شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یک کلینیک دندانپزشکی خوب و وِیژگی های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 20:18

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دندانپزشکی با لیزر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با دما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید و از آن استفاده کنید.

کاربرد های دندانپزشکی با لیزر

وقتی برای نوبت دندانپزشکی با لیزر مراجعه می‌کنید، ممکن است تعجب کنید که این فرآیند چقدر شبیه سایر درمان‌های دندانپزشکی است. در حین استفاده از لیزر، احساس لرزش؛ درد یا ناراحتی نمی‌کنید. هرگونه خونریزی که اتفاق می‌افتد بلافاصله از بین می رود. نور لیزر در برخورد به بافت واکنشی ایجاد می‌کند و در نتیجه‌ی آن، بخشی از بافت از بین رفته یا به آن شکل داده می‌شود. دندانپزشکی با لیزر برای برخی از کارهای درمانی انجام می‌شود، از جمله:

  1. درمان پوسیدگی دندان
  2. سفید کردن دندان‌ها
  3. درمان بیماری لثه
  4. درمان حساسیت بیش از حد دندان

هزینه عنواع روش های درمانی با لیزر

روش‌های درمانی استفاده شده در دندانپزشکی با لیزر از جمله موارد گفته شده در بالا، بسته به روش انجام شده و تجهیزات لیزر مورد استفاده، می‌توانند از نظر قیمت متفاوت باشند. استفاده از لیزر در مقایسه با درمان غیر لیزری، می‌تواند هزینه‌ی کمتری داشته باشد زیرا درمان لیزر معمولاً در جلسات کمتری انجام می‌شود. بعلاوه بسیاری از بیمه‌ها هزینه‌های آن را پوشش می‌دهند. تنها کافی است قبل از انجام این موضوع را بررسی کنید.

خطرات احتمال استفاده از دندانپزشکی با لیزر

خطرات دندانپزشکی با لیزر نسبتاً کم است. یافتن یک متخصص دندانپزشکی ماهر برای این کار بسیار مهم است، زیرا استفاده از طول موج یا سطح قدرت اشتباه می‌تواند به بافت آسیب برساند. برای یافتن یک دندانپزشک واجد شرایط برای لیزر درمانی، به دنبال متخصصی باشید که دوره‌های آموزشی را گذرانده و آموزش‌های مناسب را دیده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عکس دندانپزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مزایا و معایب استفاده از دندانپزشکی با لیزر

مزایا:

  1. لیزرهای بافت نرم هنگام نفوذ به بافت، انتهای عصب و رگ‌های خونی را مهر و موم می‌کنند. به همین دلیل، بسیاری از افراد پس از لیزر درمانی، تقریباً هیچ دردی را تجربه نمی‌کنند.
  2. احتمال عفونت‌های باکتریایی کمتر است زیرا لیزر ناحیه را ضدعفونی می‌کند.
  3. نیاز به بخیه در مورد استفاده از لیزرهای بافت نرم کاهش می‌یابد.

معایب:

  1. خطر آسیب به لثه در هنگام کار با لیزرِ سخت وجود دارد.
  2. برخی از روش‌های لیزر هنوز به بیهوشی نیاز دارند.
  3. از لیزر نمی‌توان روی دندان‌هایی که قبلاً با آمالگام پر شده‌اند استفاده کرد.
  4. لیزرهای سخت گاهی اوقات باعث آسیب رساندن به دندان می‌شوند.
  5. بعضی اوقات برای تکمیل پر کردن، شکل دادن و پرداخت در پر کردن، به مته نیاز است.

همچنین درمورد دندان درد و روش های درمان آن در منزل بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دندانپزشکی با لیزر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موض.ع به شما بگوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت تهران دنتال مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 19:29

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی های لاغری و خطرات آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. برای اینکه اطلاعات خود را در این موضوع بالا ببرید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آیا جراحی های لاغری می‌توانند خطرناک باشند؟

اضافه وزن و چاقی علاوه بر اینکه دلیل عمده ی بسیاری از بیماری های خطرناک از جمله سرطان و سکته ی مغزی است. همچنین تأثیر بسزایی نیز در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. به عبارت دیگر چاقی می تواند باعث آسیب های روحی از جمله افسردگی و انزوا طلبی شود. این تأثیرات خطرناک دانشمندان و جراحان را به فکر چاره ای برای درمان این عارضه انداخت.رژیم غذایی و ورزش قدیمی ترین روش های درمان چاقی هستند که دوره ی درمان بسیار طولانی داشته و در اکثر موارد نتیجه ی مطلوبی نخواهند داشت.

حدود ۲۰ سال پیش جراحی های لاغری پا به عرصه نهادند اما به دلیل نوظهور بودن خطرات فراوانی برای سلامت بیمار داشتند. هیچ اطلاعاتی در مورد رژیم غذایی قبل و بایدها و نبایدها به بیمار داده نمیشد لذا او از سرنوشت خود پس از جراحی خبری نداشت.پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه نیز به کمک بشر آمده است و روش های جدید لاغری با جدیدترین متدها و برنامه ریزی های دقیق زیر نظر پزشکان و جراحان مجرب منجی زندگی بسیاری از افراد دنیا شده اند.

همه چیز را در زمینه عمل ساسی بای پس بدانید.

جراحی لاغری انواع مختلفی دارد و متناسب با شرایط فیزیکی و سلامتی هر فرد مناسب ترین روش به او پیشنهاد می شود.ممکن است فردی با اسلیو معده کاهش وزن چشمگیری داشته و روند زندگیش تغییر کند اما همین روش بر روی فردی دیگر بی تأثیر باشد. درست است که با جراحی لاغری می توان کیفیت زندگی را بهبود بخشید اما این روش نیز مانند سایر جراحی ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. بیمار باید با آگاهی کامل از این مزایا و معایب و در نظر گرفتن شرایط شخصی خود اعم از شرایط مالی، سلامتی، فیزیکی و …. در مورد انتخاب جراحی لاغری تصمیم بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ایمن ترین راه های جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

مزایای جراحی لاغری

با تمام این مزایا باید بدانید که جراحی لاغری معجزه نیست. پس از جراحی نیز باید رژیم غذایی مناسبی داشته و سبک زندگی سالم را انتخاب نمایید. برخی افراد تصور می کنند که پس از جراحی لاغری می توانند هرچیزی که قبل از این در رژیم غذایی آن ها ممنوع بوده است را با خیال راحت میل کنند! این تصور کاملاً غلط است.جراحی لاغری راهی برای عملکرد بهتر رژیم غذایی و ورزش است نه جایگزین آن ها. مقدار کاهش وزن، ماندگاری آن، میزان بهبود کیفیت زندگی و امنیت فرد پس از جراحی معیارهایی هستند که پس از اتمام جراحی مورد بررسی قرار می گیرند. پس بعد از جراحی کار تمام نمی شود بلکه وارد مرحله ای جدید خواهید شد.

درمورد عمل جراحی اسلیو معده بیشتر بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی های لاغری و خطرات آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ولی اگر فکر می‌کنید با زهم باید در این زمینه اطلاعات کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما یکسر به وبسایت خوب جراحی لاغری که در این زمینه به طور تخصصی فعالیت می‌کند بزنید. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.ن شسشی

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 19:22

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات تکمیلی و خوبی را در زمینه هزینه ونیر کامپوزیت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این باره به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم.

حداقل قیمت

حداقل هزینه در سال 1400 برای پوشاندن جزئی و ناکامل دیک دندان برابر با 1 میلیون تومان است. که البته اگر داندن به طور کامل نیاز به کامپوزیت داشته باشد همین حداقل هزینه به 1.5 میلیون تومان می‌رسد.

ونیر کامپوزیت نوعی درمان ترمیمی و زیبایی مستقیم است. به این معنی که تمام مراحل آماده سازی آن در مطب دندانپزشک و با زحمت خود دندانپزشک انجام داده می شود و در نهایت طی یک جلسه کامپوزیت نصب می شود. بنابراین طبیعی است که بخشی از هزینه ونیر کامپوزیت ها باید مستقیما صرف زحمت و دستمزد دندانپزشک شود.

نکنه دیگر هم این است که اگر کار آمادگی و نصب را متخصص ترمیمی و زیبایی انجام دهد هزینه می تواند بیشتر شود و دستمزد دندانپزشک عمومی معمولا کمتر از متخصص است.

مشهورترین کامپوزیت های دندانپزشکی ساخت کشورهای آمریکا، ژاپن، آلمان و سوییس هستند. کمپوزیت های ساخته شده در این کشورها تحت برندهای مشهوری وارد ایران می شوند و کیفیت بسیار زیادی دارند. هزینه این ها معمولا بیشتر از نمونه های مشابه است.

کامپوزیت مورد استفاده برای ساخت ونیر معمولا یک پالت کامل از سایه رنگ های مشابه با رنگ دندان طبیعی ما دارد. هزینه هر سایه رنگ (روشنی و تیرگی) معمولا کمی با هم متفاوت است. به عنوان مثال هزینه ونیر کامپوزیت با c نزدیک به 700 هزارتومان است و این درحالی است که کامپوزیت با گرید A نزدیک به 1 مییون و 300 هزار تومان است.

شرایط مراجعانی که نیازمند به درمان کامپوزیت هستند همیشه یکسان نیست و ما لزوما قرار نیست مستقیما برای همه بیماران سریعا کامپوزیت را آماده و نصب کنیم. برخی از مراجعان ممکن است دندان پوسیده و نیازمند ترمیم داشته باشند که باید قبل از نصب ونیر، حتما پوسیدگی برطرف و دندان ترمیم شود. هزینه کامپوزیت دندان با حساب ترمیم پوسیدگی بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

گاهی اوقات پیش می آید که مراجعان از قبل یک یا چند دندان خود را با کامپوزیت پوشانده اند اما کامپوزیت ها به سبب گذشت زمان یا آسیب جدی خراب شده اند. در این وضعیت باید ابتدا کامپوزیت قبلی برداشته شود، آنگاه اقدام به نصب مورد جدید کرد. هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر در چنین مواردی بیشتر خواهد بود.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کامپوزیت دندان و هزینه های آن را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 124 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 19:03

ما امروز در این مطلب علاوه بر اینکه می‌خواهیم اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کیا سورنتو در اختیار شما دوستان قرار دهیم، قصد داریم تا همه چیز را در زمینه ترموستات خودرو که یکی از مهمترین لوازم یدکی کیا و هیوندای محسوب می‌شود را به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

واردات سورنتو

اطلس موتور موفق شد مجوزهای واردات سورنتو 2018 را بگیرد و تعداد از آن ها را وارد کشور کرد. پس از اینکه ماشین ها وارد گمرک شدند، دولت تصمیم عجیبی گرفت و در یک اقدام عجیب سایت فروش اینترنتای یا درخواست خرید ماشین را بست. از آن زمان بود که سورنتوهای جدید شرکت اطلس موتور به همراه سایر ماشین های وارداتی به گمرک برای یک مدت طولانی در گمرک زندانی شدند.

اما به تازگی محدودیت ها برداشته شده و اغلب گمرکات کشور ماشین های ترخیص نشده را آزاد کرده و به دست وارد کننده داده اند. در میان این خودرو ها چندین ماشین سورنتو نیز به چشم میخورد که حتی به فروش نیز رسیده اند.

مشخصات فنی سورنتو

این شاسی‌بلند کره‌ای مجهز به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی است که در نمونه موجود در بازار ایران، به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده که توانایی تولید 188 اسب بخار، قدرت و 241 نیوتن متر، گشتاور است.

قیمت سورنتو

در تاریخ چهاردهم مرداد امسال یعنی سال 99 قیمتی که برای سورنتوهای ترخیص شده در نظر گرفته شده نزدیک به 1 میلیارد و 950 میلیون تومان است. که احتمالا با تغییرات ارزی این قیمت باز هم بیشتر خواهد شد و سر به فلک خواهد کشی. خدمات پس از فروش این ماشین بر عهده اطلس موتور است.

ترموستات

ترموستات اتومبیل جریان مایع خنک کننده  و گذرنده از موتور و رادیاتور ماشین را تنظیم می کند و یک جزء اصلی و مهم در عملکرد موتور وسیله نقلیه شما است. ممکن است بارها به عللی این عبارت را بشنوید “ترموستات ماشین باز یا بسته مانده است”. هنگامی که موتور برای مدتی فعالیت طبیعی و بدون فشار خود را طی میکند دمایش چندان بالا نیست بنابراین ترموستات بسته است. به این معنی که جریان مایع خنک کننده به سمت رادیاتور بسته است.

زمان خرید ترموستات جدید

اولین و به طور بالقوه نگران کننده ترین علامت خرابی ترموستات ماشین، افزایش دمای آب طی 15 دقیقه ابتدای روشن بودن موتور است. این علامت اغلب اولین نشانه عدم عملکرد صحیح ترموستات است.

نوسانات دمای نامنظم موتور همچنین می تواند باعث ایجاد کاهش و یا افزایش شدید دما شود که در نهایت منجر به عملکرد ضعیف موتور می شود. در این حالت ممکن است دما در یک نقطه پایین باشد و کم کم زیاد شده و به صورت غیرطبیعی بالا برود.

نشانه دیگر خرابی ترموستات ماشین ممکن است نشت خنک کننده باشد. این مشکل زمانی رخ میدهد که ترموستات آب اجازه جریان یافتن مایع خنک کننده در حالت بسته را نمیدهد این امر (نشتی) در مکانهای مختلفی قابل توجه است، اما بیشتر در اطراف محفظه ترموستات وجود دارد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ترموستات خودرو های کره ای و کیا سورنتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر قصد خرید لوازم یدکی خودرو کره ای خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 179 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 19:00

برخی افراد بر این باورند که مصرف برخی بیماری ها می‌تواند باعث بروز چاقی در دراز مدت شود. شاید باور نکنید اما این اعتقاد می‌تواند درست باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم.

مواد مغذی را بشناسید

بدن به ۶ ماده مغذی نیاز دارد که شامل کربوهیدرات ها، چربی، پروتئین، ویتامین ها، موادمعدنی و آب است.  تنها کربوهیدرات، چربی و پروتئین برای بدن کالری فراهم می کنند. کربوهیدرات ها و پروتئین ها در هر گرم ۴ کالری و چربی ها در هر گرم ۹ کالری به بدن می رسانند. کربوهیدرات ها در غذاهایی مانند برنج، پاستا، سبزیجات، میوه ها، لوبیاها، نخودها و غلاتی از جمله نان وجود دارد. همچنین پروتئین از طریق گوشت، مرغ، تخم مرغ، لوبیاها، شیر و سایر فرآورده های لبنی از جمله پنیر قابل دریافت است. چربی نیز در بسیاری از موادغذایی از جمله گوشت، کره، پنیر، روغن های شیرینی، مغزها و روغن های سبزیجات وجود دارد. همچنین ویتامین های موجود در موادغذایی فاقد کالری بوده، هر چند برای رشد، نمو و عملکرد سلولی حیاتی است.

وزن

گاهی اوقات سوخت و ساز ضعیف بدن ناشی از اضافه وزن است. همچنین براساس کلینیک مایو در ایالات متحده، بیشتر اوقات اضافه وزن به دلیل مصرف بیش از حد موادغذایی و نوشیدنی ها بدون فعالیت فیزیکی برای سوزاندن کالری اضافی می باشد. سایر عوامل مرتبط با اضافه وزن شامل ژنتیک، سابقه خانوادگی، دریافت برخی از داروها و خواب ناکافی است. همچنین باید یادآور شد که با افزایش سن میزان کالری مورد نیاز بدن کاهش می یابد. بنابراین برای پایین آوردن وزن، میزان کالری مصرفی خود را کاهش دهید. همچنین پیروی از یک رژیم غذایی غنی از تمام ویتامین ها و موادمعدنی مورد نیاز بدن توصیه می شود. ورزش های هوازی و تمرینات قدرتی نیز در کمک به کاهش وزن موثر است.

ویتامین

سیزده ویتامین برای سلامت انسان ضروری است. این ویتامین ها شامل A، C، D، E، K و هشت ویتامین گروه B بوده که ویتامین های گروه B شامل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید پانتوتنیک، بیوتین، اسید فولیک، ویتامین B6 و ویتامین B12 است. هر ویتامین برای حفظ سلامتی عملکرد خاصی را در بدن دارد. برای نمونه، ویتامین C برای سلامت دندان ها و لثه ها ضروری بوده و این ویتامین در افزایش جذب ماده معدنی آهن و کمک به درمان جراحات مفید است. ویتامین D همچنین به جذب ماده معدنی کلسیم کمک می کند که برای استحکام استخوان ها و دندان ها مورد نیاز می باشد. کمبود ویتامین ها منجر به کاهش سلامتی و افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی و پوکی استخوان می شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه چاقی با مصرف ویتامین ها در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. اگر قصد دارید تا در این زمینه همه چیز را بدانید، پیشنهاد ما به شما مشاوره با بهترین جراح لاغری است. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 164 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:57

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی را در مورد ارتودنسی فانکشنال و ارتودنسی نامرئی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

ارتودنسی فانکشنال

ارتودنسی فانکشنال به استفاده از یک سری دستگاه ثابت و متحرک گفته می شود که برای درمان و اصلاح ناهنجاری های کلاس 2 و 3 اسکلتال یا اسکلتی- فکی در افراد و مخصوصا در ارتودنسی کودکان استفاده می شوند.

ما با کمک دستگاه های فانکشنال که اغلب هم به صورت متحرک هستند، این مشکلات را درمان کرده و فک ها را با هم هماهنگ می کنیم تا مشکلات گفتاری، جویدن و ظاهری و زیبایی افراد بهبود پیدا کند.

ولی چون اغلب، ما با کمک این دستگاه ها عملکرد و فانکشن فک ها را بهتر می کنیم به این روش ارتودنسی فانکشنال یا کاربردی یا عملکردی می گوییم. سازوکار این دستگاه ها طوریست که عملرد عضلات فک را تغییر می دهند تا اینکه بتوانند تغییرات رشدی ایجاد کند. یه عبارت ساده تر اگر فک کوچک یا عقب است، با با دستگاه های فانکشنال و تحریک فک، کاری می کنیم که رشد کرده و به حالت نرمال برسد.

بهترین سن درمان فانکشنال

سوای از اینکه فرزند شما پسر است یا دختر اگر با مشکل جلوزدگی فک پایین باشد بهترین سن درمان 7 تا 8 سالگی است. اما اگر مشکل عقب ماندن فک پایین باشد دختر یا پسر بودن بهترین زمان درمان را مشخص می کند. بخ این شکل که:

بهترین سن درمان با دستگاه های فانکشنال برای دختران، سن 9 تا 10 سالگی است و پسران هم که تغییرات رشد و مسائل بلوغ متاوتی دارند، بهترین سن برای آغاز درمانشان 12 تا 13 سالگی است.

هزینه دستگاه های فانکشنال

بسته به اینکه از چه نوع دستگاهی (متحرک یا ثابت) برای درمان استفاده شده، هزینه ارتودنسی فانکشنال متغییر است. شما می توانید برای اطلاع از هزینه این دستگاه ها به صفحه هزینه ارتودنسی در سال 1400 مراجعه کنید.

به طور معمول مدت زمان ارتودنسی فانکشنال نزدیک به یک سال است. که البته بسته به میزان و شدت مشکل، ممکن است کمتر یا بیشتر از 1 سال هم بشود. اگر فرض کنیم که فرزند شما مشکل عقب بودن فک پایین داشته باشد، و مثلا بعد از سن 10 سالگی به متخصص مراجعه کرده باشید، احتمالا تا سن 11 سالگی، مشکل تقریبا به طور کامل برطرف شده و فک جلو میاید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی فانکشنال در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این موضوع برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 171 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:54

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را درباره آن به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لمینت دندان چیست؟

لمینت یا لمینیت دندان یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی دندان هاست که هنگام اجرای آن، دندان ها پوسته نازک مخصوصی به تن می کنند و ظاهر تک تک آن ها از نظر رنگ، اندازه و طول کاملاً تغییر کرده و زیباتر می شود. این روش در کنار خلق زیبایی های ظاهری موجب افزایش استحکام و قدرت دندان ها نیز می شود. پس با داشتن این ونیرها با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از زیبایی دندان ها لذت می برید و هم خیالتان بابت استحکام آن ها راحت می شود.

انواع لمینت های دندانی

ما در واقع چیزی به نام انواع لمینت دندان نداریم زیرا آن ها نوعی پوسته نازک هستند و خودشان جزء ونیرهای دندانپزشکی دسته بندی می شوند. با این حال بر اساس اینکه از چه جنسی ساخته شده اند و یا ضخامتشان چقدر است ممکن است نامگذاری هایی روی آن ها صورت گرفته باشد. مثلا ما لمینیت های معمولی داریم که ضخامتشان 0.5 تا 0.7 میلی متر است و از طرفی لومینیرزها را داریم که ضخامتشان بسیار کم است و در اصطلاح به آن ها لمینت بدون تراش گفته می شود. در ادامه درباره هر کدام بیشتر خواهید خواند.

مطمئنا خیلی ها نسبت به لومینیرز دندان آشنایی ندارد. این روش یکی از جدیدترین روش های زیباسازی دندان است که طی مراحل آن چینش ونیر به صورت کاملا غیر تهاجمی بر روی دندان ها قرار می گیرد. به تشخیص دندانپزشک، در صورتی که دندان ها نیازی به تراشیدن نداشته باشند، می‌توان از روکش لومینیرز استفاده نمود و از آسیب دیدگی مینای دندان توسط دیگر روش ها پیشگیری کرد.

لبخند هالیوودی

شاید بسیاری از شما پیشاپیش رنگ سفید لبخند هالیوودی برایتان جذاب باشد اما انتخاب رنگ مناسب لمینت دندان، یکی از اقدامات مهم قبل از اجرای لمینت است که خیلی‌ها نسبت به انتخاب آن دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند.

حتی ممکن است نتیجه لیمینت ‌دندان کاملاً برعکس می‌شود و جلو بد و غیرطبیعی به لبخند و ظاهر دندان ها می بخشد. پس برای عدم تکرار این اشتباه، بهترین راه حل این است که به پیشنهاد دندانپزشک متخصص خود توجه کنید تا بهترین رنگ را  متناسب با رنگ دندان طبیعی دندان های خود انتخاب نمایید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی داشتیم تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در زمینه لمینت دندان در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 183 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:28

اینله و انله روش های جدید در دندانپزشکی مدرن هستند که برای ترمیم دندان ها از آن استفاده می‌شود. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ترمیم دندان به کمک اینله و انله در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

پر کردن دندان

به احتمال زیاد تاکنون حداقل یک بار دندان خود را از قبل پر کرده‌اید. پر کردن دندان به شیوه مرسوم و معمولی، یک روش درمانی رایج و محبوب برای ترمیم پوسیدگی‌های جزئی تا متوسط دندانی است.

پر کردن دندان به صورت معمولی، یک روش درمانی نسبتا سریع است که تنها در یک جلسه انجام می شود. باز هم تاکید می کنیم که با این روش تنها پوسیدگی ها و آسیب دیدگی های جزئی تا متوسط ترمیم می شوند. و اگر آسیب گسترده باشد (مخصوصاً دندان های آسیاب) را درگیر کرده باشد، دیگر نمی توان با روش معمولی، دندان ها را ترمیم کرد. اینجاست که نیاز به روش های پیچیده تری مانند اینله و انله دندان احساس می شود.

همه چیز را درمورد کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی بدانید.

اینله و انله

انله یا (Onlays) نیز به صورت مشابه یک درمان ترمیمی است که برای درمان پوسیدگی گسترده دندان های خلفی (آسیاب)  کابرد دارد. با اینکه اینله و انله با هم شباهت های زیادی دارند اما کاربرد انله وسیع تر و بیشتر از اینله دندان است.

دندان‌های خلفی ما که به آن‌ها دندان آسیاب یا آسیا هم گفته می‌شود درشت‌تر و بزرگ‌تر از دندان‌های قدامی و جلویی هستند. به همین دلیل سطوح جونده نسبتاً وسیع‌تر و بزرگ‌تری دارند. سطوح جونده این دندان‌ها، معمولاً شیارهای ریز و بعضاً عمقی دارند.

اگر پلاک و جرم دندان‌ها با کمک جرمگیری دندان برداشته نشود نیز، پوسیدگی دندانی ایجاد می‌شود. همانطور که گفته شد، چنانچه پوسیدگی جزئی باشد، دندان آسیب دیده با آمالگام و کامپوزیت و به روش معمولی ترمیم می شود. اما اگر پوسیدگی وسیع بوده و مرکز دندان آسیاب را درگیر کرده باشد (به طوری که با روش معمولی نتوان آن را پر کرد) از اینله (Inlay) دندان کمک می گیریم.

اگر با کمک اینله بتوانیم فقط وسط سطوح جونده دندان آسیاب را ترمیم کنیم، با انله دندان می توان دندان هایی که هم وسطشان پوسیده شده و پوسیدگی یک یا بیش از 1 لبه دندان را درگیر کرده ترمیم کرد.

درمورد هزینه بلیچینگ دندان بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اینله و انله در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک سر به سایت تهران دنتال بزنید. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 164 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:23

لاغر شدن اصولی دارد و اگر آن ها رعایت نشوند باید قید کم کردن وزن خود را بزنید. ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را می‌کنیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه به شما بدهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

دلایلی که باعث می‌ شوند وزن ما کم نشود

به طور کلی موارد زیر مهم ترین عواملی هستند که می توانند دلیلی برای عدم لاغر شدن شما باشند. اگر به دنبال سوال چرا لاغر نمیشویم هستید حتما تمام این موارد را بخوانید:

خوردن مقدار زیادی غذا در هر وعده از دلایل عدم کاهش وزن است. خصوصا در آمریکا که میزان غذای مصرفی طی سال های اخیر افزایش داشته است. محققان دریافته اند که از دهه ۷۰ تاکنون، میزان غذای مصرفی هر شخص طی یک وعده، در رستوران ها سه برابر افزایش داشته و اندازه بشقاب ها نیز ۲ برابر شده است. به طور کلی انسان ها در هر وعده بیش از آنچه بدن به آن نیاز دارد، می خورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهمترین مزایای جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

حذف اولین وعده ی غذایی در روز، می تواند بسیار مضر باشد. این امر یکی از مهمترین دلایل عدم کاهش وزن می باشد زیرا باعث می شود تا در وعده های غذایی بعدی گرسنه تر شوید و بیشتر بخورید.

ایستاده غذاخوردن در مقابل یخچال یا اُپن، صرفه جویی در وقت و انرژی نیست و می تواند منجر به بی حواسی در خوردن شود. بهترین کار اختصاص دادن زمانی در روز برای صرف وعده ها و میان وعده هایتان می باشد.

به خودتان گشنگی ندهید. گشنگی کشیدن نه تنها سوخت و ساز بدن را بر هم میزند بلکه باعث می شود تا در وعده شام، برای برطرف کردن این حس بیش از حد معمول غذا بخورید. محروم کردن خود از غذا پس از مدتی غیر قابل تحمل شده و برای کاهش وزن مداوم مناسب نمی باشد. همچنین محدود کردن خود به ۲ وعده ی کوچک غذایی موجب افزایش تعداد میان وعده ها می شود. برخی افراد به علت ترس از چاقی دچار نوعی اختلال عصبی می شوند که بی اشتهایی عصبی (آنورکسیا) نام دارد.

راجع به ایمن ترین روش های جراحی لاغری همه چیز را بدانید.

نوشیدنی های قندی چاق کننده ترین مواد غذایی هستند و مصرف آنها می تواند یکی از دلایل عدم کاهش وزن به شمار آید. مغز ما نمی تواند کالری های این نوشیدنی ها را با منع انسان از خوردن دیگر کالری ها جبران کند.

همه چیز را در زمینه عوارض عمل اسلیو بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اصلی ترین دلایل لاغر نشدن در اختیار شما دوستان قرار دهیم، امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد ولی اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت جراحی لاغری سر بزنید تا اطلاعاتتان در این زمینه تکمیل شود.

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 129 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:17

لاغری و تناسب اندام می‌تواند چیزی باشد که هر کسی به آن نیاز دارد و نبود آن می‌تواند احساس بسیار بدی را به هر کسی القا کند. ما امروز در این مطلب می‌خواهیم درمورد احساسات و ترس هایی که در نبود این نیاز طبیعی برای داشتن اعتماد به نفس به وجود بیاید بیشتر صحبت کنیم و این موضوع را باز کنیم. با ما همراه باشید.

فکر به خودکشی

مهم نیست هم اکنون چقدر درد و ناراحتی را تجربه می کنید، شما تنها نیستید. بسیاری از ما در مقاطعی از زندگی به خودکشی فکر کرده ایم. احساس خودکشی یک نقص شخصیتی نیست و به این معنی نیست که شما دیوانه، ضعیف، یا دارای ایراد هستید. این فقط بدین معنی است که درد شما بیشتر از آن است که اکنون بتوانید با آن کنار بیایید. اما با گذشت زمان و دریافت حمایت می توانید بر مشکلات خود غلبه نمایید و درد و احساس خودکشی از بین خواهد رفت.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

برخی از بهترین، تحسین برانگیزترین و با استعداد ترین افراد نیز همین حسی که شما دارید را داشته اند. بسیاری از ما وقتی احساس افسردگی و ناامیدی داشته ایم، به فکر پایان دادن به زندگی خود بوده ایم. اما می توان درد و رنج ناشی از افسردگی را درمان نموده و امید تازه ای به دست آوریم. شرایط کنونی شما مهم نیست؛ افرادی هستند که به شما احتیاج دارند، مکان هایی هستند که می توانید در آن ها تغییر ایجاد کنید، و تجربیاتی هستند که می توانند به شما یادآوری کنند که زندگی ارزش زیستن دارد. مقابله با مرگ و بازگشت به زندگی به شهامت واقعی نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاغری شکم و پهلو اینجا کلیک کنید.

دلیل احساس خودکشی

انواع مختلف دردهای عاطفی می توانند به افکار خودکشی منجر شوند. دلایل این درد در هر یک از ما می تواند متفاوت باشد و توانایی کنار آمدن با درد در افراد مختلف متفاوت است. همه ما متفاوت هستیم. با این وجود، دلایل مشترکی وجود دارد که ممکن است باعث شود ما افکار و احساسات خودکشی را تجربه کنیم.

ممکن است به نظر برسد که درد و ناراحتی شما هرگز پایان نخواهد یافت، ولی درک این نکته مهم است که بحران ها معمولا موقتی هستند. راه حل  ها غالبا پیدا می شوند، احساسات تغییر می کنند، و اتفاق های مثبت غیر منتظره رخ می دهند. به یاد داشته باشید: خودکشی یک راه حل دائمی برای یک مشکل موقتی است. فرصت لازم برای تغییر اوضاع و فروکش کردن درد را به خودتان بدهید.

حتی اگر هم اکنون اینگونه به نظر نرسد، ولی افراد زیادی هستند که می خواهند در این دوران سخت به شما کمک کنند. از کسی کمک بگیرید. همین الان این کار را بکنید. اگر در مرحله شماره ۱ فوق، مدت زمان ۲۴ ساعت یا یک هفته را به خود قول داده اید، از این زمان استفاده کنید و به دیگران بگویید که به شما چه می گذرد.

درمورد رژیم های لاغری بیشتر بدانید.

سخن نهایی

احساس خودکشی می‌تواند چیزی باشد که هر کسی در یک برهه زمانی آن را تجربه کرده باشد. ما امروز تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این شرایط به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

تونو تایمز...
ما را در سایت تونو تایمز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نت ابزار toknowtimes بازدید : 147 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 18:08